17 April 2011

170411.

tadi.. ada jamuan hari lahir pengawas yg lahir bulan januari sampai april. 
*tak tersenarai tapi tetap terpilih menikmati juadah
dengan membawa perut yg sedih dek kerana lapar,aku pon bejalan lahh pegi bilik pengawas yg x seberapa tuh. *merendah diri
ce teka harapan apa yg aku bawak sekali? apa lagi.. harapan makan cepat lahh! :]
sampai jaa aku kat situ,ohh tidakk! tak makan lagi rupanya. aku pon tak bole nak dok diam sbb lapar sanget. 
macem kucing lapaq nasik goreng kot? haha! melawakk.


dalam pukul 2 lebih gitu,dahh bole makan. tediaaa. macem 'yeayyy' sikit lahh kann. huhu. 
aku lahh org pertama pegi tunjuk muka tepi kawan yg tengah hidang makanan. 
kawan2 lain yg tengah duduk tu cakap :
haii izyan. kalut aihh. 
laaaa. kalut ngannnn! ingat senang kahh nak tunggu macem tuh? makan nasik goreng lagi senang. suap suap,kenyangg. haha.
lepas ambik makanan,aku pegi masuk coffee corner dlm bilik pengawas tuh. tiba tiba...
ehhh! awat rohana nangis nih? aku tanya dia pasaipa nangis2 di hari yg mulia nih? dia cakap :
aku happy tengok hampa makan. taun depan tadak dahh. *sambil mengesat airmata
aku pulak? sedih jugak. tapi.. err. sorry. aku lapar lahh. so aku dgn muka penuh khusyuk terus ambik kerusi dann...makan!
sorry again rohana sebab macem tadak perasaan saja masa tuhh. hee.


lepas habis makan,aku rohana dann dua org lagi pegi solat dkt surau. 
habis solat,aku pusing ketepi. tup tupp...
laaaa! nangis lagi?! >.<
depa pon panggil aku dok dkt dgn depa. aku pon pegi lahh. dan dgn tak sengaja...aku nangis jugak. 
depa pulak macem teruja tengok aku nangis. teruja sanget lahh kannn. =.="
ini semua kes mengimbau kembali kenangan lalu. haha. :]
junior aku cakap :
takpaa. kita akan bersama org yg kita syg dkt syurga nanti.
aku macem...terdiam mungkin. dan..menangis lagi dgn sepenuh hati! haha. tak mungkin.


takpaa kawan. nanti aku ada lesen kereta aku bawak hampa jalan2 nahh. kalau tadak,aku sewa bas ja lahh. bole bawak semua. kecik besar semua bole naik. comel kann kann? hehehe! :D
terima kasih dkt Allah sebab dah bagi aku jumpa hampa. terima kasihh sanget!



Thanks for Reading ♥

1 comment:

wani said...

mcm kmi suma dlu la..tp kmi suma nangis msa majlis restu..msa lain suma dok t'menung ja..