14 April 2011

maafkan saya dan mereka

MSN Onion Emoticon
sanget sedihh ini hari. taktauu pasaipa. *asyik taktauu jaa aku
actually,ustazah marah kes dia tak dapat masuk mengajar gara-gara budakbudak seperti aku dan yg lain mahu mengecat kelas. dia cakap :
takpaa . cat lahh . semoga menang lahh.
sanget tersentuh. rasa macem nak terjun bangunan sebab tak reti nak pujuk dia balik. *melawak
lepas tu 1 kelas buat trip ke bilik guru nak mintak maaf dekat dia. dia cakap :
laa. takpa lahh. mengecat kan penting dari belajar.
Allah! sungguh tersentuh tahap infiniti. berpuluh kali ganda tersentuh daripada yg awal2 dia cakap tu.


ustazah. maafkan saya dan mereka. sekali lagi maafkan saya dan mereka. salah saya dan mereka sebab buat macam tu. saya dan mereka nak belajar. tapi belum sempat kami nak cakap,ustazah dah kata macam tu. saya dan mereka paham perasaan ustazah. lain kali saya dan mereka tak buat lagi. insyaAllah tak buat lagi. dan lain kali kalau saya dan mereka nak mengecat,kita mengecat sama2 nahh. sebelum tu kita belajar dulu. saya dan mereka sayang ustazah. sanget sayang ustazah. dan saya takkan jemu berkata , sekali lagi maafkan saya dan mereka.
MSN Onion Icons

Thanks for Reading ♥

2 comments:

wani said...

sabar sahabatku..jgn ptus asa utk memujuk ustazah..insyaAllah ustazah maafkn kmu semua..sbnarnya ustzah sygkn kmu semua..percayelah..sbb thn lpas pun ustazah merajuk dgn klas 501/2010..

Izyan Hayati said...

haehh. apa lahh kita nii. salah kita jugak. >.<