26 December 2011

MSN Onion Emoticon
terima kasih masih sudi membaca walau lama dop update blog ni. :)
insyaAllah start hari ni akan update sokmo mcm selalu.
perkembangan terkini, of course baru habis nikah. (?) melawak. ^^
kakak aku nikah 24 dec hari tu. alhamdulillah segalanya bawah jagaan Ilahi.
teruja aku tengok dia teruja. haha. tunggu turn aku lagi 7 tahun pulak kot?
Onion Icons
by the way, 
kalau tak dop aral melintang, insyaAllah aku ke Jordan bulan 2 nanti.
sambung belajar Bahasa Arab seperti cita-cita aku dulu yg tergendala.
sini aku share sikit perbualan antara aku dgn family pasal Jordan semalam.

petang yang cerah, aku bangun dari tidur ditemani komik Conan tercinta,
aku terus melulu ke dapur. biasa, lapar. hehe.
tiba-tiba ummi bertanya~

ummi : 
kalau boleh p Jordan adik nak p jugak lah?

aku :
nak ngannn! 

ummi : 
abah cakap kalau nak p bulan 2. sampai bulan 5.

aku : 
oh okay. 

aku teruja teruk. teruk sangat sangat. 
macam nak khatam komik Conan masa tu jugak. (?)
lepas beberapa minit, abah menyelit.

abah : 
adik nak p Jordan kan? kalau nak p, dalam bulan 2 macam tu sampai bulan 5. yang ni pakej. ada asrama. kalau lulus, sambung diploma Bahasa Arab terus.

aku : 
oh okay. adik camna pun tak pa. huhu.


mohon doa semua mengiringi. 
insyaAllah akan di'update' informasinya dari semasa ke semasa.



Thanks for Reading ♥