27 December 2011

sehelai kertas penuh bermakna

sedang aku asyik tengok video ustaz Azhar Idrus, tiba-tiba abah panggil. diserahnya 1 borang untuk aku. borang apa lagi ni? aku x pernah kenal borang pun? huhu. tadak lah. :)

ditenung borang tu dengan mata 4 aku. aku baca satu persatu. akhirnya, aku faham. borang untuk ke Jordan. aku teliti setiap maklumat yang diberi sebelum isi borang dia. aku baca, aku baca, dan aku baca. tapi sebenarnya, ummi yang tolong bacakan. hehe. tiba-tiba ada satu part berbunyi :

'antara persiapan yang perlu dibawa ialah sedikit bahan mentah untuk masakan'

macam nak pergi Kem Jati Diri Pengawas untuk kali kedua? 
Onion Icons

habis ummi baca semua, aku pun isi borangnya. alhamdulillah lengkap semua. ada yang bertanya, bila berlepasnya? insyaAllah akan diberitahu sejam sebelum pergi. (?) hehe. melawak. 


Thanks for Reading ♥

4 comments:

illya farihin said...

Kalau aku tak bagi hang p, hang p jugak kan? ;'(( Sedih.

Izyan Hayati said...

aku p sat saja sayang :)

fItRiSyAhIRaH said...

jauh nya kak yan . fitri nak ikod .

wani said...

harap kamu berjaya mencapai cita2 kamu..:)