12 June 2012

selamat tinggal Jordan

alhamdulillah. pertama dan selamanya aku panjatkan kesyukuran ke hadrat Ilahi. akhirnya kaki ini memijak di bumi tanah tumpah darah yg mengalir. empat bulan yg penuh bermakna, jiwa ini melayang ke bumi anbiya' yg tercinta. macam2 dah dilalui. suka ada, duka ada, biasa. 


terima kasih buat Nurul Syahirah, Dayang Junainah dan Nik Mohamad Faiz yg menyambut aku di Queen Alia Airport.
terima kasih buat Nurul Syafiqah dan Nur Hanida yg bawa aku pusing dan kenal setiap sudut yg ada dalam Albayt.
terima kasih buat Sadiqah Desa dan Fasihatun Najah yg senaraikan barang2 keperluan dan bawa aku jalan ke balad untuk beli barang syita'.
terima kasih buat Wan Fatin Nabilah yg bawa aku berkenalan dgn akhawat Mafraq pertama kalinya di Bayt PRISMA.
terima kasih buat akhawat yg menemani aku main salji untuk pertama kalinya di Ajlun.
terima kasih buat yg memberi semangat untuk game bola tampar masa karnival sukan mahasiswa malaysia.
terima kasih buat akhawat yg menghantar aku untuk imtihan kafa'ah Markaz Lughah.
dan..
terima kasih buat Fatimah Pileh yg tiap2 hari melayan kerenah jiwa muda ini. yg menjaga makan, minum, pakai, dan segala yg sewaktu dengannya. yg sentiasa nak bahagiakan aku. yg buat kejutan sehari sebelum aku pulang ke Malaysia. yg menghantar aku ke Queen Alia Airport, sanggup menanti sampai aku naik flight.


moga Allah membalasnya dengan ganjaran yg berlipat ganda. dan moga Allah redha untuk semuanya.
hati tak jemu merasai setiap jasa yg telah tercurah.
buat nama yg tak tertera, jangan khuatir. 
tiada nama tak bermakna lupa.
jazakumullahu khairan!

Thanks for Reading ♥

No comments: